10 lutego 2009

no i co dalej...


Nastepne dni..... i nastepne spostrzezenia.
Coraz bardziej dostrzegam checi zycia "za granica" choc pewnie i to samo moglbym robic w Polsce. Odkrywam moje nowe hobby - fotografie. Jako, ze mam aparat to i robie nim zdjecia a, ze znudzily mnie juz zdjecia na ktorych to ja jestem. Zwlaszca te robione samemu, gdzie czlowiek stoi jak kolek! Takich jeszcze pare zrobie dla mamy, zeby miala co pokazac znajomym, gdzie to jej syn nie bywa........ Tak, tak nasze mamy - mysle, ze kazda lubia sie chwalic dziecmi.
Tak wiec teraz postanowilem zrobic pare galerii: np "numery". Coz to takiego? Otoz zdjecia z kolejnymi numerami ale rozne, rozne, rozne...... albo "bramy"? Te we Wloszech sa naprawde fascynujace, choc pewnie i w Polsce byly by bardzo ciekawe........ Najlepsze jak na razie dla mnie to jest "metro".... uwazajcie jak stoicie na przystanku, bo czasem ktos z drugiej strony ulicy moze Wam robic wlasnie zdjecie......... Taka swoista ukryta kamera.... Szczegolnie dzieci, te sa na prawde nieobliczalne, ich mimika, zachowanie, gesty..... Czyz czasem strasznie duzo nie znacza? Oczywiscie moga tez byc "dachy klasztorow", korytarze, witraze, swiatlo/swiece........... ale nie za duzo, bo pamietajcie, ze w klasztorze jest cos takiego jak klauzura ...

Czekam na propozycje tytulow galerii>

...trzeba sie uzbroic w cierpliwosc, gdyz publikacje zdjec beda dopiero jak powroce do Rzymu...
a na razie w ramach kontynuacji mysli coz w wekkend zdradze, ze miniony spedzilem tylko w centrum Mediolanu, z krotkim wypadem na San Siro - stadion, jakich w Polsce bedzie juz za trzy lata - w 2012 jak grzybow po deszczu! Natomiast Turyn, z jego najwieksza relikwia chrzescijan - Calunem pozostawilem sobie na czas Wielkopostny... boc Sroda Popielcowa juz wkrotce, a ja tegorocznej nie spedze na Mszy Sw. z Papiezem (jak na SantaSabinczyka przystalo - wczesniejszy post).

3 komentarze:

  1. optuję za galerią wysocy, przystojni z niebieskimi oczami, bez obrączek, ale za to na jakimś fajnym Piaggio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takich nie ma......
    inne propozycje?

    OdpowiedzUsuń
  3. magdaleno, zobaczymy co da sie zrobic! ale przesle na malia!

    OdpowiedzUsuń