6 lutego 2009

niespodzianki...


+
Czas leci nieublagalnie.... teraz mam dwa dni wolnego od szkoly, a to oznacza, ze zaraz bede tutaj- w Mediolanie (Mialanie) tydzien, czyli1/5. Chcialoby sie napisac szkolo do zobaczenia w poniedzialek, ale mam nadzieje, ze nie zostawie jej (szkoly) calkiem samopas, bo potem, po niedzieli bedzie kiepsko....
Poki co w tym miejscu dziekuje Bogu ze istnieje cos takiego jak Towarzystwo Chrystusowe dla Poloni zagranicznej, a dziekuje jeszcze bardziej, ze istnieje ono w Milanie. Juz sie martwilem jak ja tu miesiac- ba 5 tygodni; wytrzymam bez polskiego Kosciola a dokladnie- bez spowiedzi? Los okazal, ze nie jestem tutaj sam i zaden z braci nie bedzie musial do mnie przyjezdzac z posluga (bo po wlosku nie da jeszcze rady, a zwlaszca po angielsku...) Jednak znalazlem w Milanie POLSKI KOSCIOL- i jestem tutaj za niego wdzieczny, ze gdyby co............ to mozna sie bedzie wyspowiadac a i jakies kazanie uslyszec po polsku- mam nadzieje ze dobre!!!! (czytaja to Chrystki z Mediolanu? strzezcie sie....), bo juz mi tu zaczyna tego brakowac. Miesiac bez polskiego kazania..... Jakie one sa takie sa, raz lepsze raz gorsze ale czlowiek cos chociaz na nich rozumie.... To sie nazywa moj glod slowa..... Choc przyznaje jak mialem je na codzien to ich niedocenialem tak bardzo...... Teraz bije sie w ma potezna piers za te wszystkie przespane kazania, rozmyslania, wyklady itp..... a bylo ich chyba troche.

a jeszcze zobaczymy co w wekend bede poczynial...... okolica Milanu piekna, pogoda nienajgorsza.... :) dzisiaj jakies +10... a i Alpy zimowe niedaleko (?) choc tam pewnie zima w pelni, Turyn tez calkiem(140 km.), calkiem blisko..... a w Mediolanie bede tylko 4 wekendy!!!! i wtedy znowu szybkim pociagiem podroz ze szkoly do domu tylko 680km w 3,5g odziny (pozdrawiam polskie PKP, IC i wszystkich zwariowanych milosnikow koleji zwaszcza Jacka Sz.)

No coz: Buon fine settimana! i Altretanto!

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedny Braciszku!!!!!Chyba znów zacznę chodzić na 19 i nagrywać te 3!!!!!!kazania z jednej mszy!!Co Brat na to???? Capito???? K.B.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojoj a coz to sie stalo z niejaka mazi???

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez kazania z 19:30 to sa na naszej stronie - w wiekszosci. Wiec zapraszam do korzystania.

    OdpowiedzUsuń
  5. kazania sa nie tylko na Waszej stronie ..... tu chodzi o ZYWE SLOWA

    OdpowiedzUsuń