9 lipca 2010

+
normalnie w tym szczęście to nie wiem co pisać...
otóż to działa!!! choć straciłem już wszelkie nadzieje, to dziś zaczęło działać!!! Odpalili rakietę i oto widzicie z niej obraz....
a tak serio, to moje ultimatum, że jak mnie nie skomputeryzują na nowa, to nie wracam do tych ... Włoszech (czy tam włoch) poskutkowało!!!!

hip hip hurrra hip hip hurrrra


Myślicie, że nie mam co robić o godzinie 4.15 a no mam..... i to na wielokroć, bo po pierwsze:
1) to od tygodnia nie zmrużyłem oka (prawie) w nocy oczywiście :) , bo jak tu spać przy temp. 44 stopni i wilgotności chyba z 80 % (zastanawiam sie przy ilu stopniach człowiek europolak "wysiada"??? Może ktoś zna na to pytanie odpowiedź??? OD TYGODNIA PRAWIE OKA NIE ZMRUŻYŁEM !!! PROTESTUJE!!! PROSZĘ O KONTAKT Z TOWARZYSTWEM OCHRONY NAD ZWIERZĘTAMI!!!
2) jak tu spać jak "walizka czeka", bo jutro jedę do POlskiej ziemi!!! HURRRA WAKACJE [ale Uwaga: w związku z tym, nie wiem, co ile będę się pojawiał???] :( ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, zawsze może uda się spotkać LIVE? Polecam się modlitwie zwłaszcza w ostatnim tygodniu lipca, bo wtedy mam robić za przewodnika włosko/filipińsko/angielskiego w Poznaniu, Warszawie, Krakowie (no i jeszcze Częstochowie, Wieliczce, Oświęcimiu...), bowiem przyjeżdżają "pielgrzymować po ziemi Jana Pawła" dwaj moi bracia z klasztoru tutaj mojego w Rzymie.....

no dobra... idę spać może po raz czwarty zasnę???
jeśli tak to: :) DOBRANOC :) [choć jak sobie pomyślę, że to już za chwilę co niektórzy bracia w klasztorze wstają.... to mi się jeszcze szybciej chce iść spać! No cóż może Barbarze Streisand uda się mnie ukołysać do snu????

2 komentarze:

  1. Bedzie jakas nowa notka? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się ucieszyłeś tym, ze działa Tobie komp i polskie litery, że przestałeś pisać...???!!! u nas śnieg, mróż i tęskno do Włoskich klimatów! Ale najbardziej tęśkno do br. Jarka kochanego naszego;) pozdro ze wsi Strzelno;)

    OdpowiedzUsuń